torstaina, huhtikuuta 21, 2005

Liian salaperätön?

Äsken kun kävelin tähän koneelle, niin mieleeni pätkähti sellainen ajatus ,että olenkohan mä liian salaperätön täällä blogissa.
Okei, olen anonyymi, mutta käytän esim. kommenteissani omia nimikirjaimiani. Kerron aika avoimesti perheestäni, elukoistani, miehestäni, työpaikkani olen julkistanut monta kertaa... Ja nyt viimeisimpänä ja ajankohtaisimpana en ole edes tajunnut vaieta edes fysikaalisesta vammastani..

Enhän mä mitään viiltävän tarkkaa diagnoosia tänne toki ole tainnut kirjata, mutta kuka siitä munkkilatinasta toisaalta mitään ymmärtäisikään, ellei täällä nyt salaparveile lukuinen määrä lääkäreitä. Kaikki lääkärit! Kertokaa heti jos parveilette täälä Mutsijäljittämössä sankoin joukoin!

Huomasin vaan, että EG on saanut moitteita siitä, ettei hän ole eritellyt tarkemmin oman sairautensa plaatua, vaikka miltei päivittäin siitä kertookin.

Totta hemmetissä hän siitä puhuu, koska asia on varmasti valitettavan päällimmäisenä mielessä alati. Minunkin tekisi mieleni postata tunnin välein kahden sanan (jotka olisivat v**u ja s**tana) postauksia, ihan vaan sen takia kun ottaa kupoliin kaikki maailman ahtautuneet hermokanavat ja tulehtuneet jännetupit, tai ainakin nämä omani.

Olen minäkin utelias. Totta mooseksessa mä olen aprikoinut, että mikähän sitä EGtä vaivaa, samaten kun joidenkin muiden asioita huomaan pohtivani, vaikkeivat ne mulle kuulu pätkän vertaa.

ÖÖ.. mikähän pointti mulla oli.. mulla oli kyllä joku mutta se nyt lähti käymään ehkä kakalla tai jotain.

No mutta kertomisesta ja salaperättömyydestä. Sellaiset kirjoittajat, jotka hyvin avoimesti lavertavat kaikkea muka hienoa, kuten nyt esim. tämä Julkinen salarakas. Mitä enemmän hänen juttujaan luen, olen varma että kirjoittaja on joku vanha ruma setä, joka elää jotain omia fantasioitaan kirjoituksiensa kautta. Tai voi se olla vanha tätikin.

Vähänkö muuten aamulla hätkähdin, kun näin metroasemalla Iltasanomien (tai -lehden) lööpin: Kuuden lapsen äiti murhattiin. Arvatkaa vaan, kuka mulla tuli ekana mieleen. Hrrrr.

Mä lähden kattoon teharia. Muuten Kuulis. Mun mielestä sä voisit alkaa käsikirjoittamaan sitä Töölön sairaala-sarjaa pikkuhiljaa. Mullois hyvii idiksii castingin suhteen! Mä voin näytellä potilasta. Eikä tarvi ees näytellä jos kuvaukset aloitetaan pian.

9 Comments:

At 9:23 ip., Blogger Kaleidoskooppi said...

Tunnet selvästi vielä liian vähän Kotikarusellin Tsuta, jolla on ihan kiva mies muuten, mutta onpahan vaan onneton Rääväsuu. Hmm, Tsu saisikin koota joskus blogiinsa Rääviksen kootut sutkautukset. ;)

Mikä muuten Blogilistaa riivaa, blogisi on näyttänyt päivittyvän useasti tänäänkin vaikkei oikeasti olekaan päivittynyt. Hmm, voisiko tästäkin syyttää Veijoa?

 
At 9:23 ip., Blogger Kaura said...

Sä oot EK just ihku! Luen mä EG:n juttujakin mieluusti enkä tajua miksi hänen pitäisi kertoa diagnoosistaan muulle kansalle. Tietysti meitä uteluttaa, mutta jokainen saa vetää yksityisyyden rajansa itse.

Sulla on salaisia periä Kuul.. eikun yksien tyyppien kanssa, eiköhän se riitä ylläpitämään jännitystä.

 
At 11:19 ip., Blogger Ohari said...

E.K.,
mielestäni sulla on oikein hyvät perät ja ihan sopivan salat. Kun mä näkisin blogitilan omana tilana, jonne saa kirjoittaa itsestään niin paljon tai vähän kuin itsestä tuntuu ja huvittaa. Hitot muista, aina joku kuitenkin valittaa.

Kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää, mutta sehän ei ole mikään ongelma hyvillä (sala)perillä :-)

 
At 7:26 ap., Blogger Kuuluttaja said...

Okei, Haluutsä olla hoitsu vai potilas vai kenties klenkkaava ylilääkärihoitaja?

 
At 9:07 ap., Anonymous kukkanen said...

saanko minä olla se ihanan tehokas hoitsu joka riiustaa kaikkien hyvännäköisten lääkärien kanssa? saanhan?!

 
At 10:09 ap., Blogger tsu said...

IIh, ihan hengissä minä olen. Tällä kirjoituksella todistan sen vaikka en eilen omaa blogia ehtinytkään päivittää ;)

Se oli surullinen lööppi kyllä :(

 
At 10:14 ap., Blogger E.K. said...

Kale, miten tsun mies nyt niinku liittyy siihen lööppiin ?-O :)

Mut joo, Veijo eilen haamupäivitti kokoajan ja kaikkialla, ja blogilistallakin joidenkin blogit avautui bloggerin aloitussivulle.

Kaura! Niin mäki sua! *pus pus*. Joo mä salaperäilen vaan juunou kenen kaa.

Ammu:)Sä se sitten osaat sanoa asiat sillee salaperästellisen tehokkaasti.

Kuulis, mun mielestä meidän pitää ennen roolijakoa leikkiä vähän lääkärileikkejä.
Mut mä voin sarjassakin varmaan olla potsku, jos sä oot ylilääkäri, joka aina vaan hoitas tätä silleen yötä päivää.

kukkanen, kyllä se mulle sopii, kunhan et sitten riiusta mun omalääkärin kanssa! Siitä tulee nääs heti kolmiotraama!

 
At 12:35 ip., Blogger Kaleidoskooppi said...

Eikös sen kuuden äidin surmannut oma mies? Ainakin näin olin netti-IltaLehdestä tavaavinani... Että sillai liittyy. :)

 
At 5:43 ip., Blogger E.K. said...

Kale, aaaaa! Kato ku mä näin vaan sen lööpin silleen ilman sitä miesjuttua!
No mut hyvä tsu että oot kunnossa. :D

 

Lähetä kommentti

<< Home